Meny

Account Manager

Just nu har du chansen att bli en viktig del av vårt säljteam! I jobbet som account manager ansvarar du för försäljning inom ett eget affärsområde, med huvudfokus på projektförsäljning. Vi bygger just nu upp säljteamet från grunden, en spännande resa som du kommer att få vara delaktig i. Tillsammans med dina kollegor kommer du att skapa en laganda och en gemensam struktur för försäljningen.

Om tjänsten

Är du en relationsskapare? Det är vi också. Därför kommer fokus i ditt arbete hos oss vara att skapa långsiktiga relationer, såväl med kunder som med kollegor. Vi ser att du besitter en inre drivkraft, en social skicklighet och ett fokus på utveckling och förändring. Dessutom vill vi att du är en lagspelare, som vågar sätta laget framför jaget när det väl gäller. Samtidigt som du sätter mål och skapar resultat, vill vi också att du tycker om att ha kul på jobbet. För det gör vi!

Under en arbetsvecka på HandelsMarketing kommer dina tio timmar främst att läggas på försäljning tillsammans med dina kollegor i säljteamet. Säljteamet har sin grund i våra fem olika affärsområden: små och stora företag, byråer inom digital marknadsföring, start-ups och affärsområden Stockholm. Du kommer främst att arbeta med försäljning mot nya kunder inom ditt eget affärsområde, efter målsättningar som säljteamet gemensamt kommit fram till. Vår account manager kommer hela tiden att fungera som stöd och bollplank i arbetet.

Sök idag!

Känner du dig sugen på tjänsten som account manager på Handelsmarketing? Slå en signal till vår säljansvarig Hampus på 073-541 68 98 för att få veta mer om tjänsten, eller skicka in din ansökan direkt. Inga förkunskapskrav finns, men skicka gärna in ditt CV eller en länk till din LinkedIn-profil samt en kort motivering till varför du skulle passa för tjänsten till work@handelsmarketing.se. work@handelsmarketing.se.

Vi ser fram emot att höra från dig!

 

 

Ses på en kaffe? Vi bjuder.
Lämna dina kontaktuppgifter så hör vi av oss.



Kaffet är på bryggning, vi hör av oss när det är klart.