Meny

Helhetskoncept för Nordic Pocket Saw

Nordic Pocket Saw

Nordic Pocket Saw skulle lansera sin nya hopfällbara såg på den svenska marknaden men var i behov av en varumärkesidentitet. HandelsMarketing utformade en varumärkesplattform som innefattade varumärkeslöfte, definition av användningsområde, känsla, nyckelord och bilder.

Varumärkesplattformen låg sedan till grund för utformningen av en webbplats. Eftersom produkten säljs i 32 stycken av Naturkompaniets butiker runt om i landet behövdes displaymaterial som var i enlighet med den utformade varumärkesidentiteten. HandelsMarketing hanterade hela processen från framtagning av grafiskt material, till kontakt med tryckeri och leverans till kund.

Utöver detta genomfördes även produktfotografering för kunds räkning.

#grafiskformgivning #kommunikation #strategi #webb
Dela caset
Coffee or tea?

Ses på en kaffe? Vi bjuder.
Lämna dina kontaktuppgifter så hör vi av oss.



Kaffet är på bryggning, vi hör av oss när det är klart.